Fredag fullt upp


Gick & la mej när Mia hade åkt till jobbet i morse. Vaknade strax innan hon kom hem. Somnade sen om ett par timmar. Därefter åkte vi till stallet & jag höll lektion för Mia. Gick kanonbra måste ja säga :) Var lite jobbigt att stå där i stallet bara. Mkt minnen från Trixa. Saknar henne otroligt mkt. Men ja höll mej från tårar iaf :)
& jag klappade en häst för första gången sen Trixa försvann. De kändes sådär. Ganska okey ändå typ.
Mia va iaf skitduktig idag & Casper kämpade på bra han också :P Jag e' stolt :D

Nu sitter jag här med Mia & dricker vin :) Hon e' nykter eftersom hon ska köra, stackarn :P Men hon får ju köra Sigge så hon borde iaf va lite nöjd :D Haha.

Uppdaterar vidare senare eller i morrn :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag var ju så jävla nykter också :p haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback