I made it


Dagen började lite halvsegt. Bakis såklart. Käkade frulle me Mia & garvade åt Fredagskvällen.
Sen drog vi till stallet. Hur länge sen va de jag hade ridkläder på mej? För länge sen..

& idag har ja ridit för första gången på flera månader. Började lite sådär eftersom jag helst hade önskat att de var Trixa jag satt på. Men ja tog mej i kragen & kämpade på där på ridbanan.  Ja e' nöjd med mej själv & de kändes verkligen att de va länge sen sist. Vart helt slut. Hur som helst så e' Casper en envis liten jävel :p Men när han tillslut släppte efter & gav med sej lite så gick han som en klocka. & de var helt underbart att sitta på hästryggen igen. De e' ju där jag hör hemma.


Här kommer några pics :p



Jag sitter som en kratta, jag vet. Men de var som sagt LÄNGE sen jag red sist..
     




Kommentarer
Postat av: Mia

Gumman, du ska inte tacka mig :)

Du klarade av allting galant på din egen hand.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback