I'll be there for you each step on the way


Du vet att jag älskar dej. Jag kommer alltid att finnas vid din sida när du än behöver mej. Det finns ingen som går före dej. Fattaru? INGEN!! Du e' min nr 1 baby & jag kommer att hjälpa dej igenom allt så gott ja kan. Jag skulle för fan gå genom eld för din skull. Tveka aldrig på att säga till om du behöver mej nångång. Aldrig! Okey?!
Du e' för fan mitt allt & jag bryr mej om dej mer än ngn annan. Glöm aldrig de mitt hjärta.

Jag älskar dej




Du betyder allt för mej baby
<3




Kommentarer
Postat av: Mia

Ahw babylove, du är mitt allt & lite till. Vad skulle jag göra utan dig? Du får mig att försöka se lite ljust i allt det mörka. Jag skulle inte överleva utan dina skratt & värmande ord. TACK för att du är du helt enkelt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback