Lördag


Kvällen började me förkrök hos Mia.
Därefter vart vi hämtade av Sonnyboy & Tobbelito som körde oss till Aspudden.
Kvällen/natten fortsatte hemma hos Micke. Mkt trevligt måste ja säga. Runt 3tiden kom Tobbelito & Sonnyboy & hämtade oss & vi hamnade hemma hos Tobbelito för att efterfesta. Vilket spårade ur totalt..
Vi hinkade i oss alkohol medans vi körde 'Jag har aldrig..'  & ja höll på att garva ihjäl mej när Sonnyboy ställer sej upp & säger; Jag har aldrig slitit sönder en t-shirt
& va gör snubben? Jo han sliter sönder tröjan & drar sen världens allvarligast posé. Wtf?!
Hur som helst.. De vart kaos & ja hade inte tvekat på att kastrera pungen på Roger fucking Vinlöf om han hade vart där. Din jävla idiot alltså, va fan e' de för fel på dej egentligen?! Sök vårt för helvete!!
Somnade slutligen i världens obekvämaste soffa tillsammans med Mia vid 8-9 tiden på morgonen. Vaknade ca 2 timmar senare när Sonnyboy börjar spela Ronny & Ragge.. Vafan..?!

& även fast de spårade ur så skrattade jag en hel del under kvällen & natten, så de vare nästan värt.



         










Kommentarer
Postat av: Mia.

HAHAHAHAHAHA xD Jag tror jag dör! Jag får så jävla ont i magen när jag garvar så här mkt så sluta få mig att garva! HAHAHAHAHA. Jag kan inte sluta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback