ONSDAG Det var krig


Hörde ett flygplan. En bomb släpptes, landade på grannens tomt. Jag smyger fram till fönstret med mitt vapen i handen. Mia håller sig tätt bakom. Jag kommer fram till fönstret. Siktar in mig på flygplanet och skuter. *PANG* Jag missade. Jag kastar mig tillbaka in mot rummet, rullar runt på golvet & ser Mia kasta sig emot mig. Hon landar på mig och jag slår huvudet i väggen. Men det finns inte tid att se över skadorna nu. Vi måste vidare. Vi tar oss försiktigt ut ur huset. Resten av våra mannar är sedan länge nerskutna. Det är bara vi kvar. Vi smyger ut på altanen och fram till räcket. En helikopter! Vi duckar. Jag som är utbildad krypskytt sedan ett 10tal år tillbaka siktar in mig på bensintanken på helikoptern och avfyrar 3-4 skott. *PANG, PANG, PANG, PANG* Jag träffade. Helikoptern exploderar i luften. Men tätt bakom den kommer en till. Jag tar fram min kikare. Jag ser att dom har siktet inställt på oss. Nu är det kört.. Men jag måste göra allt jag kan för att få min vän, Mia levade ur detta. Så jag kastar mig i sidled mot nästa räcke medans jag skriker 'TÄCK MIG!'  När jag landar motgolvet är jag snabb som en räv. Jag sliter upp mitt vapen och skuter ner helikoptern. Vi sitter tysta och lyssnar. Men det kommer ingen mer. Vi klarade det.
WE MADE IT!!

I morse lekte jag och Mia krig :D

Sedan posade vi med vattensaken :P


Morgonfrillorna :D


Inte ett ord! Jag bjuder iaf på mig själv xD


Ja, som sagt..


Även min käre vapendragare Mia, kan bjuda på sig själv :D


Passionerat, jag vet..


Vi hörs senare, biatches..

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHA, allvarligt nu skrattar jag fan så jag gråter IGEN! Klockrent baby, klockrent. Vilken jävla tur att vi kom ur kriget levandes. Allt pga min kära vapendragare som kan rulla runt som självaste James Bond! / My name is Brindling, Mia Brindling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback