Shalalala


Idag har ja sovit bort nästan hela dagen :P
Hämtade Mia på jobbet vid 10tiden & sen tog vi en kaffe & snackade skit me Anders & Kangas.



I morrn ere Fredag. Jag & Mia ska åka till 'Slöddertälje' & besikta min bil, hämta ut min dekal & sen åka ttillbaka till sthlm för att sedan rulla bort till stallet där jag ska hålla en lektion för Mia på Casper :)
Efter de har jag planerat att bli lite onykter (för ovanlighetens skull :p)

Hur som helst. de va allt för idag (igår?)

Puss & hej


Kommentarer
Postat av: Ögat

Ja har ändå inte så mycket att ha i den här hålan längre så ja kan lika gärna sitta en månad :P

2008-10-24 @ 06:30:22
Postat av: Mia

Aha, den tiden :( Den tiden var bajs enligt mig!

Postat av: Daniel

Festa med förstånd då! :)

2008-10-25 @ 09:42:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback