SÖNDAG De behövs handlas


Till att börja me ska ni få lite pics från bilturen till 'Slöddertälje' & tillbaka i fredags :)


Den bjuder ja på. Hahaa.


Hejdå 'heuset'


Sigges (bilens) dekal


Ready to go


Mia, my boo


Nerför mördarbacken


I 'Slöddertälje'


SCHNYGGING-MIA  Jag älskar den här bilden alltså. Hahahahahaa


Cruisin' in my car


Mina fluffisar


Ere Fredag så ere :D


E' vi inte snygga va?! HAHA!


Sigges får sin nya dekal :)


Klaaart :D




Hur som helst. Idag ere inte Fredag. De e' Söndag. En seg sådan också.
Mia e' på jobbet. Jag måste åka & handla, tvätta & städa undan lite på mitt rum känner ja.
Kläder över hela golvet e' inte okey :p
Mia slutar vid 18.oo & då har ja lovat att följa me henne till stallet.

Inte tagit några pics idag än, men de kommer senare :)

Nu ska ja åka till Ica Maxi & köpa skithuspapper.

Puss & hej



Kommentarer
Postat av: Oskar

Varför just så långt upp som möjligt? Hemska norrland. Man vill ju bara bort härifrån ;D

Postat av: Mia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD Jag är så himla het ibland. ASCHIMLE ASCMISDLIFENP>NOUEÅOBGY>H!

2008-10-26 @ 22:20:33
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback