SÖNDAG Igen, ja vet! Men de e' kväll nu. Egentligen Måndag men wtf..

Sen när blev Söndagar mysiga dagar? Sen jag flyttade till Sthlm!
Varje dag garvar vi här så de skakar i väggarna osv. Snart får jag väl magrutor. (HAHA) Kan det fungera förästen? För man spänner ju ändå magen när man skrattar så att man håller på att kissa ner sig. Hmm. Tåls att tänka på.

Hur som helst.
Skulle ju åka & köpa skithuspapper förut. & det gjorde jag. Sen var det ju massa andra saker som behövdes till hushållet, mat bla, men det var så äckligt mycket folk i affären så jag orkade inte. Jag fick till och med parkera på en handikapsparkering, då kanske ni förstår hur smockat med folk det var?! Jag köpte mitt skithuspapper iallafall och åkte sedan hem igen för att somna i fotöljen framför Tv;n. Mia kom hem vid kl 19 & skrek något om att åka till stallet så iväg for vi.
Torkel ( Mia's bil) juckade fram längs vägen som vanligt, som den kåtbock han är.  Alltid lika underbart! Mia longerade Casper medans jag hade sitsträning, vilket verkligen behövs efter att inte ha ridit på X antal månader.
När vi var klara i stallet så åkte vi till Ica Maxi (igen) och köpte resten av det som behövdes. Självklart betedde vi oss som små fjortisar inne i affären. Hur kul är det annars att leta rätt på allt man ska ha om man måste vara gravallvarlig hela tiden? VA?! Nej, justdet..
& nu, 438650024 miljoner skrattanfall senare så sitter jag här :)
Tänkte släpa mig till sängen när som helst, men FÖRST ska ni självklart få lite bilder från kvällen :D

Åh, jag kan knappt vänta tills jag hör Mia vråla när hon ser schnygging-bilderna på sig själv (som jag absolut inte fick ladda upp på bloggen).
Men wth, man kan ju inte alltid vara en ängel, eller hur?! :P



Casper med världens snyggaste frisyr :D


Och det var nog här någonstans, mitt i Mias ägg&räk-smörgås som skrattattackerna först började.


Och här någonstans mitt i min kalkonsallad som vi började prata på arabiska osv (?)
Jag säjer bara Schamili, Schamili..


Och sedan från ingenstans, dök PosarN upp mitt i filmen som jag satt & tittade på.


Här någonstans höll på av av extrema skattattacker.


Och det var nog här jag verkligen dog på riktigt.


Eller så var det kanske här?


Sen var hon ju självklart tvungen att gnälla lite eftersom hon hade ont i knät sen i Fredags, den stackarn.


& vilken gud hon tillber här har ja ingen aning om, men wtf.. Who cares liksom :p


Är hon inite söt, min lilla vattenskalle?! :D


Jag längtar tills i morgon då hon får se dessa bilder :p Jag kommer att få stryk :D

Det var allt för idag. I morgon är en ny dag fylld med nya äventyr. Vi hörs då :)

Puss & Hej



Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha ja om det är en upplevelse du vill ha så visst, flytta hit du :D Men jag skulle faktiskt inte förvänta mig så mycket om jag var du ;>

Postat av: Mia

Jag skrattar så att jag gråter allvarligt! HAHAHAHHAHAHHA, fy fan ta dig alltså. Jag ska kutta dig!

2008-10-27 @ 10:56:39
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Aldrig i livet :) Det första jag gör efter att jag gått ut skolan det är att flytta söderut :)

2008-10-27 @ 11:43:26
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Kim

Så tjusigt, haha!

2008-10-30 @ 00:48:17
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback