TISDAG Matsex ngn?

GODKVÄLL




Réneé ringde & väckte mig i morse och ville ses. Och eftersom jag ändå var tvungen att åka hem till mamma och pappa och hämta min lönespec & sedan gå på banken så åkte jag och mötte upp henne i Moraberg innan jag rullade till Nykvarn och hämtade lite post.

Därefter stod jag i kö på banken i säkert en jävla timme innan jag fick mina pengar och kunde gå därifrån.

Réneé skulle köpa en tröja och jag provade lite kläder under tiden. Inget jag ville ha dock. Gav upp när Réneé gjorde ett försök till att knuffa ut mig halvnaken ur provrummet, den gullungen.

Sen köpte vi varsin kebabrulle & Réneé vart uppraggad av några finska zigenare som ville ha en date med henne ikväll. Hon tackade artigt nej.

Jag fick nog och började röra mig tillbaka mot Nacka ungefär samtidigt som Réneé började smeka sig på brösten med en pheperoni (stavning?)
Sen var det självklart kö hela jävla vägen hem.

Hämtade upp Mia och rullade till stallet där jag höll en lektion i markarbete för henne. Casper bråkade som fan idag. Satt upp på honom en stund och försökte få honom att mjukna till lite. Gick bra i slutet.

Nu är jag trött och orkar verkligen inte skriva mer.

Hörs ikväll, i natt eller i morgon.

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA, ni två alltså xD

Skulle dock inte banga på att se dig komma utflygandes halvnaken ur ett provrum ;D Mouhaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback