TORSDAG Forts..


Nu har vi varit på bio.
Vi såg Patrik 1,5. En film som jag kan rekomendera. Den var helt okey faktiskt måste jag säga :)

Innan bion käkade vi kinamat. Gott, även om jag redan var proppmätt och inte orkade äta typ något alls.
Sedan satte vi oss på Amazonas där jag pimplade i mig några Smirnoff & Mia ett par alkoholfria drinkar :)

Efter bion cruisade vi runt lite, vilket var trevligt.

Kasst blogginlägg, jag vet. Men jag är skittrött och borde gå och däcka i min säng nu. Så det är vad jag ska göra. :)

MEN!! Självklart så ska jag slänga upp lite bilder från dagen först :D



Mia på Espresso house

Jag på Espresso house

Mias stjärt

Cheesecake

Latte

På Heron City

Heron City

Smygfoto på Mia under bordet

Mia på Amazonas

På Amazonas

Cruisin'

Cruisin'




M1; Här kunde man ha gått in annars. Fast det är 20års gräns tror jag.
M2; Alltså.. Vi ÄR 20.
M1; Eh... Ja, justdet. Det är vi ju.




Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Daniel

Nice pics. Älskar oxå filmen!

Postat av: Mia

Ohlala, vi är så schnygga!

2008-10-31 @ 20:11:00
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Mia

M2 är alltså jaaaaaaaaaaaaag!

2008-11-01 @ 23:09:20
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback