Vissa dagar e' ju bara LITE sämre än andra


Ni vet, vissa dagar önskar man bara att man hade legat kvar i sängen på morgonen & inte gått upp.
Igår var en sån dag.


Jobbet  va ett rent jävla helvete till att börja me.
Åkte från jobbet vid 10 på kvällen, mötte Reine & sladdade runt lite. På vägen hem från Tälje får ja PUNKAKuuuuuuuuuuuuul.. Fram me reservdäcket & domkraften. Har ja ngt fäljkors me mej? Neej! Fick ringa till Sunken som var gullig & kom dit me ett fäljkors. Tappade däckettån smidig som ja e'.  Hade hål i skon så vart skitblöt om ena foten också. & som om inte de räckte så fick ja såklart mens där ute också.. & självklart regnade de hela tiden.
Vilken UNDERBAR dag. 




Idag skule jag flytta hem till Mia, vilken jag sett fram emot typ skitlänge nu. MEN, nu har ja ju ett däck att fixa innan ja kan dra någonstans såklart.. Får hoppas att ja har dom gamla sommardäcken kvar någonstans för ja pallar inte dra på vinterdäcken redan nu. Får lösa de.. 





Det går inte en dag utan tanken på min bästa vän.

Jag saknar dej Trixa
<3




Kommentarer
Postat av: Mia.

Malin, du glömde det roligaste! HAHA, det där med mensen ;) Jag tror jag döööör! HAHAHAHAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback