Helgen



Helgen har vart galet rolig.

I Fredags va ja & Réneé bjudna på fest. Vi gled in lagom smårunda om fötterna & möts av en massa torra 16-17åringar. Inget för oss så vi drog ett varv på stan me 2 vänner innan vi slutligen landade på Stanleys.. Blev liiiiiiiiiiiite för full. Haha. Shit happens. Kul vare iaf & de e' ju huvudsaken ;)

Lördagen va ja äckligt jävla bakis. Spydde som en gris & mådde bara allmänt skit. Men man e'  väl inte hur klen som helst, så de va bara att stila till sej & sätta sej i bilen & glida hem till Mia i Nacka. Förkrökade hos henne & rörde oss sen vidare in mot stan.  Planen var att vi skulle till nått ställe som hette Fellows (?) Kön va aaaaaaaslång & efter ca 40 min tröttnade vi & drog ist till Toxic.
Väl där inne hade mitt partyhumör hamnat på botten. Musiken var kass & allt bara sög. Tänkte att lite akohol bör ju göra susen, men icke. Lullig blev ja, men lyckades inte bli full alls. Hur som helst så kom musiken i min smak igång lite senare & då låg man på topp igen. Shakade ass & drack öl. Träffade en hel del trevligt folk dessutom måste ja säga :D
Mia vart aprak, men lika kul hade vi för de. Vi skrattade åt varandra, åt oss själva & åt alla andra. Underbart.
Vid kl 4 var vi hemma hos Mia. Hon va helt crazy & ja va bara mer partysugen. Slocknade dock ngn gång efter kl 6 & hade helt sjuka drömmar. Försökte bla läsa upp ett sms för Mia på en telefon som ja trodde att ja hadde i handen. Jag hade ngn slags karatedröm & sparkade hårt som fan in i väggen så min fot e' typ trasig. Ja sa åt Mia att låta mej va trotts att hon inte rört mej, osv osv. Helt crazy..

Vaknade i morse, seg men inte de minsta bakis. Thank you God! Mia mådde mindre bra & antagligen Roger också som började spy mitt i natten av okänd anledning. Glodde på Bert, käkade & chillade & gled sen hemåt. Väl hemma tog ja en kaffe & en cigg me Réneé & snackade lite skit. Därefter har ja inte gjort något alls typ.

I morrn jobbar ja natt.. It sucks.
Så vill ni så får ni gärna hålla mej sällskap på msn mellan halv 22.30-06.30 då ja bör ha datan igång :)

Tack för en sjukt rolig helg.

puss











Jag saknar dej, älskling.
Snälla, kom hem.
<3

Kommentarer
Postat av: Mia.

Underbara & galna kväll säger jag bara <3 tack för att du är världens bästa vän som aldrig sviker. ÄLSKAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback