Its gonna hurt when it heals too



Kom tillbaka. Kom hem igen. Jag saknar dej så obeskrivligt mkt, älskling. Önskar att allt vart en hemsk mardröm & att ja ser dej stå där i hagen när ja slutar kl 8 och åker förbi stallet. Men ja vet att du inte kommer att finnas där. Jag vet att du aldrig mer kommer att stå där när ja åker förbi. Du kommer aldrig tillbaka & jag måste leva mitt liv utan dej. Hur ska de gå till? De går inte en dag utan tanken på dej. Jag saknar dej så min bästa vän. De gör ont i mej varje gång jag tänker på dej. Du fattas mej. Ingenting e' sej likt..
Ibland undrar jag om jag gjorde rätt när jag tog beslutet att ta bort dej. Men innerst inne så vet ja att ja gjorde de. Jag vet att du har de bättre där du e' nu.
Jag hoppas att du förstår att beslutet jag tog då var de svåraste beslut jag någonsin tagit & kommer att ta.

29/8-08  Ett datum jag aldrig kommer att glömma. Den tyngsta dagen i mitt liv. Då allt rasade samman och mitt hjärta lämnade livet här på jorden.

Jag älskar dej Trixa.
Nu & för alltid












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback