Like a bird, flying free

Va ute & gick en promenad idag på jobbet. Gick förbi en hage med 2 hästar i. Den ena va så läskigt lik Trixa. Kunde inte hålla tillbaka tårarna. Satt där i vägkanten vid hagen. Grinade som ett litet barn & bara skakade.


Om du bara visste hur mycket jag saknar dej. Skulle ge allt för att du skulle kunna komma hem igen. Känner mej helt förstörd inuti. Du har din speciella plats i mitt hjärta & där kommer du alltid att finnas. Jag skulle ge allt för att få dej tillbaka. Jag försöker fortfarande lista ut hur jag ska kunna leva utan dej.. Ingenting är detsamma. De går inte en dag utan att jag tänker på dej, älskling.

Jag önskar verkligen att det finns ngt mer efter de här livet. När mitt liv här är slut här & ja försvinner till andra sidan önskar jag att du står där. Att bara få stå vid din sida igen vore underbart. Vill ha dej hos mej igen & aldrig mer behöva säga hejdå. Jag försöker verkligen att inte vara lessen, men de går inte. Tårarna vägrar sluta rinna. Jag saknar dej, min bästa vän.





Jag är ingenting utan dej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback