Lonley



Försöker fortfarande lista ut man ska ta sej igenom de här. Varje dag är en kamp i sej. Jag gör mitt bästa för att gå vidare. Men de e' tungt.. Så jävla tungt..




Har sökt jobb i Danmark nu tillsammans me Mia. Hoppas kan man ju alltid göra. Måste iaf härifrån. Minnena äter upp mej innifrån. Usch..



Fredag i morrn. Kanske nykter, kanske onykter. De visar sej.
Ska iaf ner på stan en sväng & kolla om ja hittar nån höstjacka. Skulle behövas.
På Lördag ska ja till sthlm & så blir de utgång me min bästa Mia :) Ngt att se fram emot iaf :)




Glor på idol. Den där Nils va bara för mkt enligt mej. Glad att han åkte ur. En skiva me honom på? Nej tack.. Ere bara jag som tycker att Jenny e' dålig? Gillar inte alls hennes röst. Låter gnällig som fan. Hon borde inte ha gått vidare. Erik Ljung e' jävligt bra måste ja säga. Hur i helvete kunde dom skicka ut honom? Idioter.. Alexander som hade en så jävla skön röst. Va fan håller juryn på me? Shit va trött ja blir.. Hur fan i helvete kunde ni skicka ut Alex? Herregud.. I valet mellan Erika & Loulou så gjorde juryn heeeeelt fel. Verkligen fel, fel, fel.  Kristoffer e' bra som fan & jäkligt söt dessutom. Johan har en jäkligt skön stil. Men att dom skickade ut Kristoffer va även de fel. Undrar va de va för fel på juryn idag. Helt sjukt va dom höll på.. Äh, ja blir galen. Jäkla Idol..



Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback