You have your special place in my heart <3



Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


 

Jag saknar dej mer än allt och jag önskar att du kunde komma tillbaka. Jag vill uppleva alla minnen tillsammans me dej igen. Ingen kommer någonsin att kunna ta din plats. Du har lämnat efter dej ett stort tomrum som ingen någonsin kommer att kunna fylla ut. Du betydde så oerhört mycket för mej och de kommer du alltid att göra. Jag älskar dej nu och för alltid. Du var och förblir den bästa för mej. Ingenting kommer någonsin att bli desamma utan dej. Aldrig trodde jag att de kunde göra så ont inuti. Men smärtan är enorm. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag vill ha dej tillbaka. Jag kommer att leta efter dej i Nangiala.

Vila i frid min älskling tills vi ses igen.


 


 

Den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback