ALMNÄS ♥


Igår/inatt var jag & Mia på Almnäs. Det var mer bilar idag (läs; 15-20 bilar) & bättre underlag att köra på.
Vi kom dit ganska så sent & vid 10 började folk rulla hem. Kvar var vi & typ 2-3 andra bilar.
Bla 3 herrar av utlänsk härkomst som stod helt öppet & skulle sno en bil. Så smart!

Efter en Donk & ännu lite sladdande så åkte vi hem. På vägen hittade vi Jocke som stod mitt på vägen & väntade på sin pappa. Han hade inte kunnat bromsa i korsningen utan glidit rätt över & hamnat i diket. Stackarn..

Vad händer ikväll? Vad fan tror ni? ALNNÄS SÅKLART!!


Movietime!


Först Mia, i sin framhjulsdrivna S40.



Jag & Sigge



Jag & Sigge again.




Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, men jag skrev ju inlägget innan vi bytte kön på bilen ;) Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback