LÖRDAG Detta fungerar inte längre..


Mitt & Sigges förhållande är väldigt skakigt sen gårdagskvällen.
Jag vet inte varför han beteer sig som han gör, men han betedde sig som en riktig skit igår..

*Värmen fungerade inte. (Det var 18 minus ute. jag höll på att frysa fast i sätet typ.)
*Tomgången spökade & lekte sitt eget lilla liv.
*Elfelslampan började lysa.
*Motorn knackade hejvilt sista 100 meterna hem.
*Oljelampan tändes strax innan jag stängde av bilen.

Okey, det är inte svårt att fylla på olja, jag tog med det bara för att det gör det lite extra jobbigt och listan ser lite längre ut med den punkten med, vilken kanske förhoppningsvis leder till att folk tycker lite mer synd om mig.

Hursomhelst..
Jag vet inte hur jag ska göra med detta förhållande. Om någon kan prata med Sigge och fråga varför han beteer sig som han gör så skulle jag bli glad. För jag förstår ingenting.
Jag är bara så besviken på honom just nu. & ledsen :(




Kommentarer
Postat av: Jonas

Lider med dig och skäms lite över att vara kille när jag hör hur elaka "vi" kan vara :( Hoppas ni hittar varandra snart igen och blir sams!

2009-12-19 @ 14:34:40
Postat av: Dennis Erichsen

tycker du ska kolla oljepumpen , verkar som om din olja du har i bilen har blivit ruggigt kall :S o kanske blivit för seg för pumpen :S kan vara så elakt :S

2009-12-20 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback