LÖRDAG Snödansen fungerade! Typ..

Iaf för en liten stund..
Nu är snön borta igen & det känns bajs faktiskt :(
MEN jag han leka av mig lite iaf :D

Hur som helst. Det är inte det jag ska börja skriva om. Utan det jag ska börja med att skriva om är igår. Fredag alltså. Mamma & pappa åkte till Gotland igår. & jag är en sällskapssjuk liten jävel så jag passade på att bjuda över Mia. Innan dom åkte så frågade mamma om jag skulle ha över nå folk hit i helgen. Ja Mia ska hit, svarade jag. Lilla mamma flyger upp & skriker något om att hon måste åka & handla då. Vad? undrar jag. Ne, det kunde hon inte svara på. Men för att Mia skulle komma så var hon tvungen för att åka & handla.
Och vad köper kvinnan?
Jo, kolla på bilden nedanför. Mamma tror inte att vi klarar oss utan sånt här. Men jag bara undrar. Om det hade varit så att Mia inte skulle hit & att bara jag skulle vara här, skulle jag ha fått vara utan då? Ja, antagligen. Schysst va?!



På kvällen pimplade vi vin & åkte hem till en gammal klasskompis till mig. Jag vart kalasfull. Jag skämtar inte.. jag vart verkligen kalasfull! För full alltså. Inte okey, men wth. Mia vart lite rund om trampdynorna också. Men vi hade trevligt iaf. Tror jag. (?)
3 liter vin senare fick vi skjuts hem & däckade i min säng. Jag drömde om underliv. Kvinnliga underliv alltså. Varför vet jag inte. Men kan inte säga att det var en helt obehaglig dröm. Heller inte speciellt behaglig.

Denna bild ni nu ska få se föreställer mig kissandes (obligatoriskt med kissbilder, så shut up!) Vi var 4 pers inne på en liten, liten toalett. Mia & Krippa stod tryckta mot handfatet, jag kissade & Johnny stod gränsle över the toilet så att säga. Nej, jag tycker varken att det är äckligt eller konstigt att kissa inför folk. Det är det naturligaste som finns liksom. Ja, enligt mig iaf.



Nästa bild föreställer mig när vi kommit hem. Jag har ingen aning om vad jag pysslar med. Den utmärkta fotografen är Mia.




Idag vaknade vi lagom sega & svettiga. Satt i varsin lurvig morgonrock & käkade frukost. Hittade pappas läsglasögon & det hade vi jätteroligt åt. Ja ni kan ju själva se varför kanske? Eller så är det bara jag & Mia som har kass humor. Tror mest på det senare alternativet.



Självklart ska ni få se min käresta Mias morgonlook också. En aning sexigare än mig kanske, men jag kräver inte så mycket. Så länge Sigge älskar mig så är jag glad & nöjd. Var dock en aning treksam på hans kärlek till mig tidigare idag. Men om det berättar jag snart. Nu, bild!



Vi har idag även gett oss på den svåra uppgiften att laga mat. Tacos närmare bestämt.
Mia gjorde köttfärs & den blev lyckad faktiskt. Jag höll mig ifrån spisen & satt ist & styckade grönsaker. Nej, det är inte säkert att sätta mig med en kniv, men det är fan så mycket säkrare än att ha mig vid spisen. Faktiskt!

Vi var på Ica innan för att handla gräddfil & tacobröd. Vi hittade en kompis därinne.
Söt va?



Mia tyckte dock att denna del av honom var mer lockande.



På väg hem tappade jag en cigg innanför tröjan & höll på att brinna upp. (Ja, jag överdriver.)
Efter att vi ätit & var mätta & nöjda så bestämde vi oss för att ge oss ut & leka. Det hade nämnligen snöat. Ja, snödansen fungerade tydligen. Underbart!
Sigge, den bråkstaken verkade dock ha en dålig dag idag. Glada hoppade vi in i Sigge & jag har det där lilla pirret i magen som man brukar ha när man längtat efter något så mycket & sen finns det där helt plötsligt.
Jag stoppar i nyckeln & vrider om för att starta lilla Sigge. Vad händer? Ingenting! Sigge hade batteritorsk.
Jag ringer pappa för att fråga vars han har gjort av startkablarna.
Pappa- Du går in i garaget.
Jag- Jag är i garaget.
Pappa- Ja, då går du in i garaget.
Jag- Jag ÄR i garaget.
Pappa- Bra. Gå in i garaget.
Jag- JAG ÄR I GARAGET!!
 
För helvete? Ja vi fick tillslut igång lilla Sigge iaf. Åkte & matade honom & sen drog vi ut på Almnäs.
Åh, jag har värkligen längtat så galet mycket efter snön. & det var så underbart att få leka av sig lite.
Det var en hel del folk på Almnäs, vilket det alltid är när det är snö. Folk körde som idioter & de flesta med noll koll.



Vid 9 åkte Mia vidare & lämnade mig här helt ensam & övergiven. Nejdå, helt ensam var jag ju inte. jag hade ju min lilla älskling Otto såklart. (Min katt.)
Otto & jag gosade ner oss i soffan & glodde på någon värdelös film. Efter filmen kände jag att det var dags att ge sig ut & leka med Sigge igen. Jag kastar på mig jacka & skor & sliter upp dörren. Vart fan var snön? Borta! Den hade smält bort. Sigge & jag grinade en skvätt & jag gosade ner mig i soffan igen. Fy fan vad värdelöst..
Det är väl bara till att sätta igång med snödansen igen då & hoppas att det är snö ute när jag vaknar i morgon.


Nu ska jag glo film, alternativt sova.

Kiss kiss, bye bye

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag älskar dina inlägg. Jag garvade mig igenom varje ord :p Haha.



Din mamma älskar mig, det är därför hon köpte godis ;) Eller så tycker hon att jag är tjock och måste bli tjockare. MEN JAG HAR JU GÅTT NER TIO KILO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback