MÅNDAG I'm back


Förstår att ni har saknat mig, men hoppas att ni överlevt ändå ;)
Jag kom faktiskt hem redan igår, men var för lat för att orka skriva här då.

Jag har iaf haft det bra, trots makrill under sängen & lite varstans efter att min rumskompis tappade en tallrik i golvet som gick i tusen delar vilket resulterade i att det stänkte makrill everywhere.
Näe, men i stora drag så har det varit kul. Vi har sovit, jobbat, druckit massa liter vin, sprungit på stan, ätit sushi, fottat div underliv osv.

Hemresan måste jag säga var jobbigare än jobbigast. Réneé är ju lite kräsen när det gäller musik. & gillar hon en låt så går den på repeat tills hon tröttnat på den. & det kan ta bra lång tid alltså. När vi åkte hem så var det 3 låtar som gällde & dom 3 låtarna spelades HELA vägen hem. Endast dom. Så det var bara att trampa på gasen för att komma hem så fort som möjligt så att jag kunde få slippa den jävla musiken som jag tröttnat på långt innan vi ens nått till Laxå. En helvetesresa alltså!

Tänkte på en grej när vi var på väg ner till Gbg i Onsdags. Dom har en del skumma namn på byarna där. Gatan, fanns det ett ställe som hette. Vars bor du? Jag bor på Gatan. Låter inte det lite väl? & Horla? Vem fan vill bo där?

Jag är trött & har ont i hela kroppen så jag orkar inte skriva mer nu. Ja, jag skyller på det idag.




Kiss kiss, bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback