ONSDAG Glider vidare


Det här med att gå upp tidigt på morgonen är verkligen inte min grej. Idag gick jag upp vid 9. Skittidigt! (iaf för mig) Tog ett kort bara för att kunna visa er min sjukt heta morgonfrilla. Sen kröp jag ner i ett varmt bad & somnade. Vaknade vid 10 då vattnet började bli kallt. Gick upp & morgonsurade lite, packade klart det sista and here I am. Ska när som helst ge mig iväg. Ska ju åka till Göteborg idag. :)


Morgonfrillan alá Malin. Riktigt het, I know.


Min packning. För 4 dagar. Ser ut att vara skitmycket, det tyckte jag också. Så jag har gått igenom allt typ 3 ggr nu och kommit fram till att jag faktiskt måste ha precis allt det där med mig. Tjejer ni vet.. ;)



Btw.. Detta var min middag igår. & Réneé skulle bara smaka.



Nu är det dags att åka :)





Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

NEJ, du tog vell ändå inte med dig MÅRTEN?!?!?!??!??!?!???!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback