SÖNDAG Passa dig Sigge..


Nu är jag så jävla trött på Sigge. Envisa jävla skitbil. Jag har älskat honom alltid, men nu känns det som att kärleken är som bortblåst.

Tack Daniel, som hjälpt mig att försöka fixa Sigge. Hur gulligt som helst! :)

Dock är Sigge ett jävla arsel. En otacksam skithög..
Nu står han där ute i kylan och jag hoppas att han fryser. För det gjorde jag när jag det var 18 minus ute & det inte fanns någon värme i honom!

Jag orkar inte skriva. Jag är upprörd..


Uppdatering.

Mia babe <3



Varför ser det alltid ut som en svinstia här när hon har varit på besök? Det undrar jag.. :p


Smygfotad rumpa.



Detta är kärlek ;) Jag vet inte hur man vänder på filmerna så ni får vrida på huvudena istället :P



Moa blir mobbad. :D



Mia härmar en snubbe från igår :P



Fråga mig inte vad hon hon sysslar med, för jag har ingen aning :P




Btw, så råkade jag sladda ut precis framför polisen igår. Så vi mötte dom på häng. Shit i helvete tänkte jag. Han var dock skittrevlig & tyckte att det var kanon att vi valt ett så bra ställe att sladda på (på en parkering utanför elgiganten i Moraberg? Skitbra?) och att han visste hur kul det var. Thats it. Sen åkte dom. :P


SCHNIPP SCHNAPP SCHNUTT SCHÅ VAR SCHAGAN SCHLUTT!


Kiss kiss, bye bye



Kommentarer
Postat av: Mia

Malin, jag vet inte vart jag ska börja. DU SKA BLI KUTTAD! Filmerna är ju heeeelt lovely eller INTE! Nu vet du vad som kommer hända så passa dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback