TORSDAG Sigge har tappat ett hårstrå (antenn)


För det första så vill jag bara tala om att det är helt jävla GALET mycket snö ute.

Sen vill jag berätta att jag har en bula i huvet :( Jag & Mia hade kuddkrig igår & jag råkade slå ner ett glas från en hylla & fick det i huvudet. I natt fick jag glas i foten & var tvungen att gå upp & dammsuga bort allt glas som låg kvar i sängen. Smart va..

Sigge tappade en av sina antenner igår. Den gick av i fästet eller vad man ska säga. Får fixa det nångång. Stackarn ser ju skallig ut nu liksom :)

Igår fick jag ett paket på posten. Ett rött fint paket, med guldiga snören. Paketet innehöll en John Blund docka & morötter. Även en liten lapp från självaste John Blund ;) Hur gulligt var inte det va? :P Jag fick mig ett gott skratt iaf :D

Lite pics från veckan.

Moi :D


Pudding-Mia!


Sigges backslick.


Sleeping beauty.


Paket :D





Och en liten film :D
Dont worry, Mia. Jag har klippt bort delen där du blottar dig alá nudie ;)




Kiss kiss, bye bye



Kommentarer
Postat av: Mia

Malin, tur för dig att du klippte bort den delen när jag blottar mig. Jag vill ju bara blotta mig för dig! Inte för resten av världen, haha.

Postat av: LINDA

Hahaha, underbart! Så vem är John Blund? :)

Du är en sjuk kvinna marlin :)

2009-12-17 @ 18:44:15
URL: http://lindailumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback