NYÅR osv..

Nyår spenderades i Hägersten med Micke & co. Det var väl helt okey I guess :) Första nyårskyssen fick Réneé såklart :P
Inte så mycket bilder från dess, men dom som finns kommer jag att lägga upp när jag är hemma igen :)

Just nu sitter jag hemma hos Micke. Han och hans bröder sitter och spelar tv-spel. Helt galna typ :p Jag har också spelat och jag ägde alla såklart (NOT).
 Mia är på väg hit och jag längtar verkligen efter att få träffa henne. Saknat henne sjukt mycket. Men snart är hon här :D

Ska ta mig i kragen någon dag och berätta om mitt 2oo8, jag lovar :) Men just nu har jag annat för mig ;)

Puss & Kram







Kommentarer
Postat av: Mia

WOW! Du har uppdaterat kvinna ;) & du vet att jag vill ha casanovan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback