TISDAG Purjaka, vilken kväll



Trött, & deppig så stoppade i mig en sömntablett vid kl 6 typ. Sov ca en timme sen kom Mia hem till mig & väckte mig. Ingen sömn här inte, neeeej.  Vi drog ut till Almnäs med hennes lilla Torkel eftersom Sigge råkade gå sönder i Måndags när jag & Renee var ute & lekte :P  Hur som helst. Jag & Mia åkte snowracer bakom bilen vilket var kuuuuuuuuuuuuuuuuul XD Sen åkte vi med några killar & sladdade & krockade med en betongsugga. Sen kom en galen gubbe med baseballträ, så vi githa vidare in till Nykvarn & åkte skridskor. & jag skämtar inte, vi ÄGDE!! Hahaaa. Därefter åkte vi bort & kollade på Lina Däck som hade brunnit ner & sen åkte vi till Geneta & åkte snowracer i backen. Mia stukade foten och jag skrek på mamma. Haha.  Vi hade kul iaf. Vid 1 kom vi hem till mig igen och sen låg jag & lyssnade på Mias snarkande tills jag somnade. & tydligen babblade jag i sömnen en del också :P

Ska slänga upp lite bilder också. Det var ju allt för länge sen :P



Brantaste delen av backen där Mia blev nerknuffad & stukade fossingen som jag sedan fick linda om :P


Mia blev muuuuulad  XD

Resten av bilderna bjuder jag på. & Mia också, utan att hon vet om det :P






Ååååååh, Mias morgonfrilla dagen efter ;) YEEEAH !!


& ni vill inte veta vad hon tänkte göra med denna :O




Btw..  Jag höll på att stycka min stackars lilltå nyss- Buhuuu :(







Det var allt för idaaaag :D

Puss & Kram








Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHHAHAHA xD

Underbar kväll med mycket skratt.



"Nu går det åt helvete..."

Palla att jag trodde att min fot värkte så mycket

pga din lindning. & du när du sover alltså...



När jag ligger & rullar runt så skriker du rätt ut:

FAAAAAAAAAAAAAN, vad den här båten gungar!



Jag tror jag dör av skratt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback