TORSDAG Slalom baby, slalom


Ja, igår kom ju Mia hit igen. & ännu en gång gav vi oss ut på vilda äventyr :P


Vi åkte snowracer bakom bilen på Almnäs.


Vi såg en bil som körde rätt in i betongmuren.



Vi lekte Stjärnor på is & Mia gjorde universums snyggaste 'breakdace-vurpa'.









Sen var Sunken med och lekte också :)
Vi åkte snowracer igen & jag & Mia flög åt helvete när Sunken körde. Fast vissa landade ju mjukt iaf & då menar jag inte mig själv. Mia lyckades på ngt vis hela tiden hamna på mitt ben så hon satt på mig medans jag gled genom snön i full fart. Underbart XD






Sjukt underbart natt. Garvat så jääävla mycket.

Jag säger bara SLALOM BABY, SLALOM.




Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

SCHLALOM BABY, SCHLALOM! <3 Tack för en helt jävla underbar kväll/natt! Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback