FREDAG den 13e


HÄJ!

Fredag den 13e. Ska betyda otur har jag hört. Jag har väl alltid otur liksom? Kan bero på att jag är en klantskalle. Men en söt sådan (hoppas jag) ;)

Har spenderat mestadels av kvällen i garaget hemma hos Réneé. Hon kopplade in stereo medans jag bytte till vinterdäck på hennes bil. Sen lagades en ruta som rasat ner i dörren. Det var ett helvete! Men det gick tillslut :P
Sen kom vi på att klockan var över 12. Det betyder att Réneé fyller år. Så jag sjöng Ja må hon leva, för full hals. Nu är hon 21, alltså uppe i min liga & leker ;) Grattis bitch :D

Sen cruisade vi runt lite as usual. Stötte på ett roadkill (överkörd djur), trodde vi. Jag menar.. Döingar på vägen är ju ungefär lika vanligt som en gran här på landet. Inget ovanligt alltså. MEN, det var inget vanligt roadkill nu. Det var en liten missemjaou. Då gjorde det lite ont i "katt-hjärtat" på mig. Buhuuw :(

Upptäckte även att Réneés bil juckar lite då & då. Då tänker jag på Torkel. Du är lite saknad även hos mig, babe <3


Nu siktar jag mot sängen. Ska tona rutorna på Réneés bil i morgon. Jag är ju helt UNDERBAR som ställer upp, right? :D




Kiss kiss, bye bye



Kommentarer
Postat av: Mia

ÅH TORKEL <3 I miss him sooo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback