LÖRDAG Movietime!


Idag blev det bio :D

Jag & Réneé gled upp till Heron. Eller neej. Vi gled inte. Vi juckade fram. Bilen juckade fram rättare sagt. Fråga mig inte varför, för I dont know varför..
Jag var snäll & lät Réneé välja film. "Så olika" blev det. Halvkass film. Ingen höjdare direkt.
När vi köpt biljetter så skulle Réneé såklart käka. Det var dock gaaaalet mycket folk på Heron & vi hade liksom inte tid att stå i kö + att det inte fanns några sittplatser alls lediga. Men vafan, vi hinner med att åka iväg till Donken & köra igenom driven tänkte vi. På vägen dit kom vi på att vi kunde svänga in på macken & köpa godis till bion. Vi hade 40 minuter på oss. Réneé var lika seg som alltid. Efter ca 15 minuter var vi klara på macken & gled vidare till Donken. Réneé kastade i sig sin hamburgare. 2 minuter kvar tills filmen börjar. Full jävla fart tillbaka till Heron. Parkerade biljäveln & sprang in. Trängde oss igenom allt folk & satt tillslut i våra stolar i salongen. Och ÄNDÅ fick vi sitta & glo på massa reklam innan själva filmjäveln började. 15 min reklam liksom? Inte helt okey..
Efter bion så "juckade" vi tillbaka hem till Nykvarn. Var ute på Almnäs & lekte runt lite. Eller Réneé lekte runt, jag satt & försökte filma. Gick ju ganska så käpprätt åt helvete då det var kolsvart ute. Råkade köra ut på crossbanan därute. Var ett jävla jobb för att ta sig ut därifrån igen. Men efter ett par kilo svordommar, knäckta grenar & en trasig front så var vi ute på vägen igen. Ja, fronten gick sönder. Den hängde mest & dinglade där. Så vi gav uoo & åkte hem. And here I am..


Today..



Kiss kiss, bye bye



Kommentarer
Postat av: Adam

vad har jag sagt malin om sexy eyes blicken @ mårten?

2009-11-22 @ 14:02:17
Postat av: Mia

UPPDATERA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback