LÖRDAG/SÖNDAG Jag ska dra av mig huden för den där bruuuuden!


Igår kom Mia hit. Jaa, jag var typ naken som alltid när hon kommer hit. Har blivit som en tradition liksom.

Vi drog en bio på Heron. Bröllopsfotografen. Hade förväntat mig mer av den filmen, men ja den var helt okey ändå. Även om det nästan bara vad jag och Mia som garvade när det var som roligast. Rätt högt också, såklart.
Därefter cruisade vi lite. Mia var chaffis och körde Sigge medans jag drack cider (jag hatar cider!).

Hur kommer det sig att invandrare dras till Sigge? Vart man än åker där det är tvåfiligt så får man liksom sitta och stirra rakt fram. För råkar man titta ut genom sidofönstret så sitter dom där typ klistrade i rutorna i sina bilar och glor. Så jävla slemmigt!
Vi hamnade iaf tillslut hemma hos Robin, en gammal klasskompis till mig. Där satt en del folk och drack. Bla två små fjortisbrudar. Den ena "dansade", antagligen skitsexigt enligt henne själv. Inte lika sexigt för oss som satt & såg det. Jag & Mia kunde inte hålla oss för garv. Kände mig lite elak, men wth.. Den andra lilltjejen började tjata om att nån snubbe inte fick röka & att vi ABSOLUT inte fick ge honom en cigg. Som att jag skulle göra det ändå? Killen var typ 16 eller något.. Hon vart iaf skeeetfull typ 10 minuter senare. Och slemmet bara rann när hon försökte snacka. Ooootroligt upphetsande! Sedan gick hon rätt in i en garderob med huvudet före. Lär ha gjort sjukt ont för det var inte löst direkt.
När Gunnar/Johnnyboy berättade om någon kompis som hade runkat av en hund så fick vi nog & drog därifrån.
Vi gled in på vägen mot golfbanan i Slöddertälje eftersom jag var tvungen att pissa. Så helt plötsligt så står det ett djur på vägen. Jag trodde först att det var en liten griskulting (ett besök hos optikern kanske inte vore fel?). Det visade sig att det var en bäver. Jag har aldrig sett en levade bäver förut. Den var läskig. Men ganska söt ändå, med sin platta svans. Dom ska tydligen vara skygga har jag hört. Denna var dock inte direkt skygg, då den satt kvar ett bra tag & tuggade på en gren som låg på vägen. Jag har sett en bäver, wohooo!!
Sen drog vi iaf en sväng till Donken och sen vidare hem till sängen.

Idag, Söndag har jag & Mia haft en slappdag framför TVn med massa repriser. Bla Mammas pojkar & Bonde söker Fru. Sen har vi haft kuddkrig och "kuttat" varandra typ. Jag satt i Mias knä när hon kissade och hon försökte leka papparazzifotograf när jag var nude. Inte okey! Så skulle ALDRIG jag göra. ;)

Nu har Mia åkt hem och jag ligger här på soffan och känner mig sunkig & skabbig. Dessutom så har Mia kletat deodorant på min rygg. Man vill ju inte lukta svett liksom..
Det ser ut som en svinstia här nu, vilket det alltid gör när Mia har varit här. Någon som har en förklaring till detta?

Jag har skrivit mycket nu. Så nu slutar jag.

Pics..






Mia kom hit & våldgästade min msn och min facebook.


Sexigt Mia, verkligen dösexigt!


Mina bästigaste bästa ♥


Det ligger ett mongo i min säng!


Det ligger ett mongo i min soffa!


Kiss-kram


Nej Mia, du kan inte gömma dig för mig. Inte ens i garderoben.. Röntgensyn, bree!





Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA, jag garvade mig igenom alla ord & alla bilder. Jag gillar att BH:n sitter lite väääl långt ner. Inte FAN fick man sätta på sig BH:n själv heller. NEJ, jag var tvungen att kuta in i garderoben men neeeeeeeeej där hittade du mig självklart. Underbart, helt underbart.

Postat av: Mia

Tjena Bitches!

2009-11-01 @ 23:25:24
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback