MÅNDAG Hostel



Jag är ju då i Göteborg som ni vet. På ett hostel.
Så jag undrar, är det bara jag som är rädd för sånna här ställen?
Duschen tex.. Den ligger allra längst bort i en lång mörk korridor. Måte ju liksom gå & vända mig om hela tiden för att kolla att ingen följer efter mig. När jag väl är framme så måste jag öppna alla toadörrar & förrådsdörrar för att försäkra mig om att det inte står någon galen människa där inne med en stor kökskniv i högsta hugg. Jag måste sedan även kolla alla duschbås. När jag väl kommit fram till att jag verkligen är ensam där inne så kan jag gå & duscha. MEN, jag kan inte dra för draperiet, för jag måste kunna se om någon skulle komma in. Och jag står alltid vänd med ansiktet mot utgången. Fatta att vända sig om så står det någon där helt plötsligt. En galen mördare typ.
Jag måste även ta med mig nyckeln in i duschen. Inte för att jag är rädd för att tappa bort den, utan för att lätt kunna sätta nyckeln mellan fingrarna ifall att jag måste försvara mig mot någon (eller något). Fungerar lite som ett knogjärn.
När jag duschat färdigt så springer jag tillbaka till rummet och låser in mig.
Känner mig lite töntig, men vad fan! Ni har väl också sett filmen "Hostel" liksom?!


Sen skulle jag även vilja be dom som bor i rummet brevid, vilka det nu är, att dämpa sig lite. Jag menar.. Jag är ärligt talat inte så sugen på att höra er ha sex hela tiden. Det stönas & bankas i väggen hejvilt därinne.
Gör ni förresten något annat än att knulla? Hela kvällen och natten igår och ett antal gånger idag. Nu ska ju inte jag lägga mig i erat sexliv, men jag skulle iaf vilja be er att kanske stöna lite tystare & att möjligtvis flytta sängen ett par cm ifrån väggen. Jag har testat att knacka på väggen för att liksom försöka tala om att "HALLÅ, JAG HÖR ER! SHUT THE FUCK UP!", men det budskapet verkar inte ha kommit fram. Jag undviker helst att gå & banka på eran dörr. Men slutar ni inte låta snart så måste jag nog ta & göra det iaf.

Sen har jag en önskan till småbarnsfamiljen som bor lite längre bort i korrioren också. Snälla, få tyst på era ungjävlar! Vore ju tragiskt om jag var tvungen att gå dit & strypa dom jävlarna för att få dom att hålla käften.


Det var nog allt.

Kiss kiss, bye bye





Kommentarer
Postat av: Adam

Underbart malin!

2009-11-09 @ 22:45:21
Postat av: Mia

Jag brukar också använda mina nyklar som knogjärn när jag är skraj ;)



Men Malin, om du går in & stryper ungarna då är det ju DU som är den galna mördaren.

Postat av: Mia

Jag vågar nog tyvärr aldrig träffa dig igen MALIN!

2009-11-10 @ 22:04:51
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback