MÅNDAG Väntar..


Réneé ska försöka sälja sin bil idag. Så jag sitter & väntar på att hon ska ringa. Om hon får den såld så måste jag åka & hämta henne.

Uuh, känner mig jätteseg idag. Drömmde att jag hade en apa inatt. Var helt säker på att det var på riktigt när jag vaknade. Jätteskumt..

Anyhows..
Jag ska försöka rita en beskrivningt till hur man dansar snödansen snart. Så att alla kan hjälpa till alltså. När jag gjort den ensam så har den inte fungerat alls. Men jag ska jobba på beskrivningen, så slänger jag upp den så fort den är klar. För nu är det tamefan dags för lite snö tycker jag! :D

Undertiden kan ni ju passa på att lyssna på denna låt. En av mina favoritlåtar :)



& så bjuder jag på en bild också. Snällt va ;)



Kiss kiss, bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback