ONSDAG Tydligen..


Trodde det var Tisdag idag. Minnet är inte som det en gång var.
Jag måste tydligen uppdatera här har jag fått höra från olika håll. Så jag gör väl det då. Har ingen jävla kukaning om vad jag ska skriva om bara..
Hmm..

JOFAN!! En grej som jag måste berätta. Ni kommer säkert inte fatta ett skit. Men jag garvade så jag höll på att pissa ner mig. & Réneé också. Hähää!
Jo, såhär var det..
Jag och Réneé var på Ica Maxi för att hon skulle handla lite skit. (känns som att vi alltid är där. Men nej, det är vi faktiskt inte)
Hur som helst. Vi började snacka om en "gemensam vän" eller vad fan man ska kalla honom. Om hans klädstil som råkar vara lite udda. Vi står där mellan hyllorna & babblar på & skrattar utan att tänka på att det faktiskt är fler folk där. Jag berättar (aningens för högt) om när denna "gemensamma vän" hade på sig ett par adidasbyxor som var avklippta vid strax ovanför knäna. Jättefult, verkligen. Vi skrattade gott åt det & jag kläckte ur mig 'Adidasbyxor liksom? Vem FAAAAN har på sig sådana nu förtiden?'. Vi hör ett jävla skrammel bakom oss. & när vi vänder oss om så ser vi en kille springa iväg i full fart med sin korg (en sådan på hjul) flygandes efter sig. & gissa vad han hade på sig? Jo, ett par jävla adidasbyxor!! Som dessutom satt en aning tight över stjärten. Stackarn. Undrar om han skämdes :P

Vi garvade så att vi höll på att dö iaf. Nu kommer ju inte ni att göra det. Dels för att ni inte såg det live & dels för att ni säkert har kass humor.

Nu har jag uppdaterat, babes. Nöjda?!



You like, eller hur ;)


Man skulle ta & skaffa sig helskägg? Vad tycker ni?



Kiss kiss, bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback