SÖNDAG Svettlana


Fast egentligen så är det fortfarande Lördag för mig. Har nämnligen inte gått & lagt mig ännu. Är inne på 24e timmen nu för att vara exakt. Eller nej, 25e. Jag kan inte räkna.

Åkte hemifrån vid kl6 i morse. Var framma här i Göteborg vid kl10. Borde sova, men känner mig alldeles för övertrött för det. Ja ni vet hur det kan vara :p
Har egentligen nada att skriva, förutom att jag nu befinner mig här. :)

Ett par fundering bara..
Vem
i helvete kom på detta med spårvagnar? & hur fasen är denna stad byggd? Varför är det vägarbeten precis överallt här? Varför känner jag mig som en utlänning här? Glor folk verkligen konstigt på mig eller är det bara jag som har fått för mig det? & om dom nu gör det, beror det på att jag är så extremt jävla äckelsunkig idag? Luktar jag svett? Borde jag gå & duscha nu? Borde jag sluta skriva? Har detta inlägg spårat ur nu?

Tacksam för svar.


Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: JA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback