TISDAG Trött..



Nu är jag hemma. Eller ja, jag kom hem vid 9 i morse.
Vi vart förföljda av en gubbe när vi skulle åka hem från Göteborg.
Vem fan är vaken & förföljer 2 två tjejer klockan halv 5 på morgonen va? Äckel..

Jag är sjuuuukt trött. Känner mig lagom efterbliven & ögonen börjar gå ikors. Var vaken 37 ½ timme i sträck. Somnade sedan vid klockan 2 i söndags natt, vaknade igen klockan 5 på morgon. Sen uppe hela dagen, hela natten & körde sen hem i morse klockan 5. Var hemma här vid 9. Somnade vid 10 & vaknade igen vid kl 4. Så jag antar att det är okey för mig att vara trött nu. Självklart så kan jag inte sova nu oavsett. Malin är ju Malin liksom..
Jag kan inte skriva för jag är ett retard. Så jag slänger upp lite pics ist.



Spökkyrkan. Ja, inte på dagen alltså som på bilden. Men på kvällen. Då såg den lite läskig ut faktiskt. :P


En mur? Varför jag tagit kort på den vet jag inte. Så fråga inte..


SLITEN AB. Kolla in dom mörka påsarna under ögonen. Såååå sexigt. Moahahaah! :D


Stabila bilen. Men 5 tända lampor.


Idag, Tisdag.



Jag är trött så jag är ursäktad för detta sjukt kassa inlägg. Sådetså!



Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Adam

Verkligen underbara bilder malin! särskilt morgon bilden! :D

2009-11-11 @ 19:08:20
Postat av: Mr J

dags för service? heh

2010-01-10 @ 01:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback