TORSDAG Är jag senil eller?



Jag var helt säkert på att det var Onsdag idag. Men nej, tydligen så har det blivit Torsdag. När fan hände det?
Och vart har Onsdagen tagit vägen? Vad gjorde jag igår? Jag har tappat bort en hel dag. Hur jobbigt är inte det?..


Sigge fick på sig vinterskorna idag. Han tjatade ju så. & självklart ställer man upp. I mörkret.. & spöregnet..
Nu sitter dom på iaf, vinterskorna. & för att visa sin uppskattning så passade Sigge på att få CD´n att sluta fungera. Är det tacken för att man ligger & krälar i gruset och byter däck för att göra dig nöjd? VA? Svara mig!
Fy fan, Sigge.. Jag trodde att vi älskade varandra. Men tydligen inte..


Tänk vad skönt det skulle ha varit att få stå i ett varmt garage. Men neeeeeeej, det gick ju inte..


Varför unna sig sådan lyx som ett garage, när man kan stå ute i mörkret & spöregnet? Nämnde jag att det spöregnade?



Kiss Kiss, Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback