TORSDAG Lucky Star


Igår fick jag en julstjärna av min käre mor. En sådan som man hänger i fönstret alltså. Jättebra tycker jag. För det första så är den jättebra att ha på natten. Den ska egentligen inte vara tänd ännu, jag vet. Men det är ju så att jag är en aning mörkrädd. Ja.. Jag Malin, väldens coolaste brud, är mörkrädd. Det är sant. Hur som helst. När jag sover ihop med någon så är det no problems liksom. Men när jag sover själv så är det jävligt obehagligt med mörker tycker jag. Därför brukar jag på nätterna ha min dörr lite på glänt och tänt i badrummet precis här utanför. På så vis så kommer det in lite ljus här & det är inte helt kolsvart.
Men nu när jag har min stjärna (varför vill jag alltid skriva stjärta?) där i fönstret så kan jag alltså ha den tänd på natten ist. Hade den tänd i natt & det funkade asbra :D
Det andra som är bra med min stjärna är att den är lila. Dem som känner mig vet att jag älskar lila. Lila i alla nyanser, överallt. Om jag fick så skulle jag måla allt i lila. Men mycket här hos mig är faktiskt lila. Mina väggar är lila, mina naglar är lila, min favoritBH är lila, min bil är lila. Och min nya fina stjärna (stjärta) är lila.
I ♥ lila, helt enkelt.

 

Ps. Det är glitter på den också. Glitter är fint!


Idag hade jag sällskap medans jag duschade. Av världens snyggaste karl.
Det ni! Inte alla som får ha denna snygging i badrummet ;)





Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: adam

HAHA! du gillar att "stjärta" folk helt enkelt! JAG VISSTE DET!!! Otto är en lycklig man! ;)

2009-11-26 @ 22:49:12
Postat av: Birk

VA FAN, OTTO?! :O Ditt lilla pervo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback