FREDAG Malin i ett nötskal


Hej. Jag heter Malin, är 21 år. Brunett, ganska kort, rätt så snäll och HELT JÄVLA DUM I HUVET!

Åh, alltså ibland är jag bara så korkad. Skulle åka iväg & möta Réneé/Reine/Roine/Ragnar/Roffe/you name it.
Sprang runt i typ 15 min och letar efter min telefon. Vände upp&ner på tamefan allting. KUL, tänkte jag. Min mobil har rymt liksom. Men neeej, den hade inte rymt den jäveln. JAG HADE DEN I HANDEN! Så jävla smart Malin. Sen får jag panik igen. Hittar inte mina bilnycklar. Dom har rymt, tänkte jag. Men neeej, dom hade inte rymt dom heller. Dom satt i bilen. Och bilfan hade såklart låst sig själv vilket den får för sig att göra ibland. Mongo-Sigge. Så då var jag ju tvungen att rota fram extranycklarna för att kunna låsa upp bilen. Och dom hängde på sin plats i nyckelskåpet, tack&lov.
Sen köpte jag en redbull (jag överlever inte utan redbull) och skulle sen sätta den i drickahållaren i bilen. Och vad fan gör jag? Jo, jag MISSAR den, hur i helvete nu det kan gå till. Resultatet blev alltså att jag hade redbull i hela jävla bilen. UNDERBART, verkligen! Så jag springer in på macken för att hämta servetter. När jag kommer in så får jag såklart hjärnsläpp och glömmer bort vad jag skulle ha. Så där står jag som en fån och funderar. Men det var säkert en redbull jag skulle ha, tänker jag & köper en. Halvvägs tillbaka till bilen så kommer jag på att det var servetter jag skulle ha. Så tillbaka in igen. Torkar upp & allt är frid & fröjd. I typ 10 min.. Sen tappar jag såklart glöden från cigaretten i knät medans jag kör, så vinglar runt som en jävla dåre & försöker få bort den från knät. Livsfarligt, i know!
Åh, jag orkar inte skriva mer nu. Jag blir så trött på mig själv alltså..
Glömde jag säga att jag började blöda näsblod förut också? IGEN! På min vita tröja. Fucking lovely..

Btw. Hej, gigantiska jätte-finne på min haka.

Men bilder såklart, as always..






Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: adam

HAHAHAHAHAHAHAHA WTF MALIN!?!?!?



det bästa av detta var väl det med redbullen + cigg glöden! YOU MADE MY DAY !<3

2009-10-24 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback