FREDAG Vin & hemmamys?


Det är Fredag idag. Tanken var att det skulle drickas lite öl. Dock så skippar jag nog det tror jag.
Jag har ont i halsen & det är inte okey. I morgon ska jag till Katrineholm & då får jag inte vara sjuk. INTE! För jag SKA dit. Jag VILL dit. SKA, VILL, MÅSTE!!
Så jag tror nog att jag stannar inne i soffan idag & kurerar mig.

& vad är grejen med sms från skumma människor? Ja jag syftar på JUST DIG! Tack för att du minns mig än, men snälla du. Ta för fan & lämna mig ifred. Skulle uppskattas :)





Btw.. Nämnde jag att jag ska till Katrineholm i morgon? ;)









Kommentarer
Postat av: Mia

Självklart så kan inte S glömma dig. Vem kan lixom glömma den hetaste kvinnan på jorden va va va?! ;) You know i want you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback