LÖRDAG/SÖNDAG Reunion



Det var underbart!!

Jag & Mia rullade till Katrineholm runt halv ett. Nostalgi med musik från förr.
Väl hemma hos Linda satt vi ute i solen & snackade lite skit. Efter två glas vin hoppade vi i stallkläderna & rullade iväg mot stallet. Efter en mysig ridtur med div galna hästar & galopprace så hamna vi på nån pizzeria där vi kastade i oss lite mat. Därinne stod en stor karl (ja STOR) & babblade om att han var fokuserad på att gå ner i vikt & han skulle göra någon operation osv osv. Ja han var verkligen JÄTTEfokuserad på att gå ner i vikt där han stod med en fet hamburgare i handen..
Hur som helst.. När vi kommit tillbaka hem till Linda så drogs musiken på & kläder flög åt alla hål. Rumpor skakades & det dansades för fullt. När vi sedan fått på oss nya kläder & fräschat till oss så var vi på topp igen. Alkoholen åkte fram & vi spelade något spel som hette 'mytomanen' och det inkluderade ett par SJUKT heta glajjor. Därefter drogs ölspelet igång. Efter det gled vi in till Katrineholm & kissade i en buske. Sedan rullade vi vidare till Statt. Ja, vi RULLADE som dom feta stockholmare vi är ;)
Inne på Statt var det dansgolvet som gällde. Det shakades ass för fulla muggar. Mestadels bara jag & Mia, då Linda mest gled iväg på egen hand & träffade gamla bekanda. Mia vart sparkad i röven av en brud som såg ut som en transa & Linda fick ett ragg som hon sen dissade. Allt som allt så hade vi en jäkla bra kväll & natt.
Under natten sov jag & Mia i Lindas lilla stuga tillsammans med typ sjuttioelva jävla flugor. Underbart!

Idag när jag & Mia åkte hem så låg vi bakom något jävla pucko som inte kunde köra för fem jävla öre. Stabilt med sånna människor i trafiken..
Sen hade jag tänkt att jag skulle till bankomaten inne i Nykvarn. Men NEJ, då har som såklart Turinge jävlaskitmarknad idag så där kom man ju inte in. HETTS!!

Orkar inte skriva mer..


Mia i bilen & Mia på toa


Mia juckar på Linda & Linda, Mia & Kia


Linda, häst, Hanna, häst. Mia, hettshäst & Zappas öron.


Jag & jaaaaaaaaaag


Mia & snyggbrillsen & jag & snyggbrillsen


Linda & snyggbrillsen & Mia & Linda




Over and out










Kommentarer
Postat av: Mia

Sparkad av en transa, ME LIKE! Jag som mer trodde det var lite spanking men tydligen inte ;) Tack för en SJUKT rolig dag baby. Dethär måste göras om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback