LÖRDAG/SÖNDAG Stereohunting



Igår kom Mia hit.
Vi har varit på stereojakt. Hon köpte tillslut en av sin jobbarkompis.
Efter lite cruising så gled vi hem till Sunken där dom hade lite förfest. Senare på natten åkte vi hem & svullade godis.

Idag låg vi kvar i sängen länge innan vi släpade oss upp.
Vi åkte ut till Johnny i Taxinge för att han skulle hjälpa Mia att dra kablar till hennes nyinköpta baslåda. Det gick dock åt pipsvängen. Så vi drog ut till ett garage där Kim, Håkan & Rappe fick göra ett försök. Dom lyckades. MEN! Självklart så gick det inte att koppla in det i den stereon hon köpt då det saknades en kontakt. Så Mia får införskaffa sig en sådan & så får pojkarna göra ännu ett försök vid senare tillfälle. :)


Morgonmys med Mårten


Mårten & Mias tutte


SUNEEEEEE :D


Minnsniförra året när jag bodde ihop med Mia? Då hon hotate mig med en osthyvel?
Denna gången var osthyveln i plast, tack&lov ;)



Ett stycke kuttad gurka


Mårtens sexyeyes ;)





Nu sitter jag ensam i min säng. Eller nej, Mårten är faktiskt här också :)







Kommentarer
Postat av: Adam

alltid lika söt äru på morgonen ;)

2009-10-18 @ 22:23:41
Postat av: Mia

HAHAHA, Mårten har haft en vild natt alltså. Men Bernst-Gunnar & Nasse är ju helt klart döda efter min attack. ÄNTLIGEN! Mouhahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback