MÅNDAG Iskalla jävla Måndag


Idag hade jag ett läkarbesök inbokat klockan 12. "Underbart, då får jag sova ut iaf" tänkte jag. Min mamma tänkte nog inte detsamma när hon skickade ett sms till mig klockan 8 i morse för att påminna mig om läkarbesöket. Sedan kunde jag såklart inte somna om. Tack mamma, verkligen!
Gav mig ut på en springtur iaf i kylan. Det blåste och var för jävla kallt. Inte alls så mysigt & skönt som jag tänkt mig att det skulle vara. Men jag behövde ju inte stressa iaf eftersom jag hade 4 timmar på mig att motionera, duscha & allt det där.
Väl framme på telgeakuten kom farbror doktorn fram till att jag har hörselgångsinflammation och trumhinneinflammation. Så nu ska jag sitta & ha sånna där äckliga droppar i öronen. Fresch!

Nu sitter jag nergosad i soffan under 2 tjocka täcken & glor på Ronja Rövardotter. Vilka minnen..





Kaffe nu tack.






Kommentarer
Postat av: Brik Borkason

Birk <3 Ronja = SANT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback