TORSDAG Bye bye



Bajen åkte ur igår. Jag klagar inte :p


Varför måste folk ligga på mittlinjen när dom kör på motorvägen? Jag menar, räcker det inte med en fil? Måste man ta upp två? Och varför är det så svårt för folk att blända av i tid? Vad fan är meningen med att blända av när ni redan har passerat? Varför då blända av alls? Assholes..
Och hur fan tänker man, jag menar verkligen HUR FAAAAN tänker man, när man svänger på motorvägen med punka? Va?! Alltså ibland tänker ju folk verkligen med röven..

Nu har jag gnällt färdigt :)









Kommentarer
Postat av: Mickepicke

Du ska akta dig för bajen! :D

2009-10-29 @ 17:34:38
Postat av: Mia

Verkar som vi båda hetsat gärnet i trafiken nu på sistonde :p



JA, MEN INTE FAN VET JAG VA VA VA VA! Det är ju tydligen halloween så vi kan vell klä ut oss till Alf Öster och skrämma folk när vi cruisar?!?!??!?!?!??!?!!!

Postat av: Anonym

ohshit har sigge fått porr ludd på ratten?

2009-10-30 @ 00:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback