TORSDAG Hur lever man utan tv? VA?!


Jag blir galen.. Jag var tvungen att titta på tv på nedervåningen idag. Tillsammans med MAMMA. Hon dansade, sjöng (en HEL låt!) & dregglade över karlar på tv. Jag tror jag dör..

Så ringer Réneé mitt i ett program som jag ville se (Inlåst) & är typ hysterisk. Hon var på macken & hade tankat. Men självklart att senila damen glömt sin plånbok hemma. Så det var bara att kasta sig i bilen & åka dit med pengar. Vad gör man inte liksom.. Så hon betalade & så gled vi iväg varpå jag ser att hon inte stängt tanklocket heller. Stresspelle..

Åh, jag är så hetsig idag. Rastlös & fan vet allt.
Jag gillar inte att sitta där nere & glo på tv. Jävla babbel & bråk. & nu har jag ju ingen fungerande tv häruppe eftersom min digitalbox gav sig fan på att brinna upp. Så nu sitter jag här & känner att jag inte har något liv. Hur gör man när man inte har någon tv? Hur överlever ni som inte måste glo på tv varenda dag? Jag typ dör.. Är det normalt?

Alltså! Jag har så sjukt tråkigt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback