F*ck you Valentine


Ja det är ju alla hjärtans dag idag. Vem fan bryr sig? Jag! Jag bryr mig för att jag tycker det är så jävla larvigt. Måste man ha en speciell dag för att kunna visa kärlek till den man tycker om? Är inte det lite fucked up? Det tycker iaf jag.
Nu vet ju jag iof att jag är usel på att visa kärlek oavsett. Men denna jävla Alla hjärtans dag-hysteri stör mig något fruktansvärt.
Fan vilket fult ord förresten -Fruktansvärt. Haha!
Det finns bara två pojkar som förtjänar ett par extra pussar idag. Fast det gör dom ju varje dag. Otto & Sigge, mina små prinskorvar ♥



Pics..




Någon/något har kuttat Ottos lilla näsa :(












Erbjudandet om de vita hästarna kvarstår.






Kiss kiss, bye bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback