Morgonpigg är mitt andranamn


Nej, men det kunde ha varit!
 Klockan 8 ringde Jonas & väckte mig i morse. Efter en timme var jag duschad & någorlunda vaken. Ringde Réneé typ 735492753ggr för att försöka få liv i henne & när hon väl vaknat så åkte jag & hämtade henne.
Sen åkte vi till Södertälje & släpade oss upp för alla trappor till ungdomsmottagningen. Där fick jag mina provsvar & en jävla massa kondomer. Tanten rekomenderade dom med smak. Hon hade tydligen testat dom själv och dom smakade inte lika mycket gummi som många andra kondomer kan göra. Okeeeey? Tack! Eller?

Sen åkte vi vidare till Ica Maxi. Réneé skulle BARA köpa bröd *harkel*  Självklart så fick jag gå & släpa på hennes överfulla korg för att hon är så klen & inte orkar bära den själv.
- Ska vi köpa en paj & åka hem till mig & glo film eller nått?
- Fin raggningsreplik Réneé, men nejtack hjärtat.



Sen har jag tvättat massa, dammsugit & sånt där tråkigt. Jag är så effektiv! Ja, ibland iaf.

Sigge har förresten inga helljus längre. Han tyckte att det var ett bra tillfälle att passa på & ha sönder dom nu när det är som mörkast & jävligast ute. Vilken gullig kille va?! Jag tror att det är ett relä som måste bytas eftersom jag har ett par lite för starka lampor i. Men vill man vara fin så får man lida pin. Tycker jag iaf, men inte han tydligen. Så måste köpa mig ett par lite klenare lampor alltså. Dom ska också vara blå såklart. Mina som var så fina :(



Nu skriker mammis någonting om att hon gjort semlor. Herregud. Hemmagjorda.. Ska man våga? Ja, såklart!


Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

Dina helljus pajar ju för fan alltid kvinna! Sen så är det inte "mörkast & jävligast ute" nu för våren är påväg ;) Det är ju ljust ute till typ fem eller ngt? ME LIKE!

Postat av: Mia

Nej, det funkar inte så lilla hjärtat! Jag saknar dig också en hel del kan jag lova <3

2010-02-17 @ 13:17:38
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback