13 Januari


Jag rotade nyss igenom min garderob. Därinne har jag en låda med massa gamla papper & sånt från skolan.
Mia, dina betyg från 2an ligger här av någon anledning?
Sedan år 2oo3 så har jag använt mig flitigt utav almanackor (ja, det stavas faktiskt så). & tydligen så har jag sparat varenda en av dom.
Och då undrade jag såhär. Vad gjorde jag idag, den 13 Januari år 2oo3? Och vad gjorde jag år 2oo4, 2oo5, 2oo6 osv? Ja, ni fattar.
Så jag började bläddra runt & tänkte nu dela med mig av vad jag gjort den 13 Januari under dessa år. Intressant va? Nej, inte speciellt. Men har man inget bättre för sig så.. Jag alltså. Jag har inget bättre för mig.

13 Januari 2oo3 Måndag - "Red ut och galopperade med Stephen King och efter det va jag med Fia"
13 Januari 2oo4 Tisdag - "Skola, men orka liksom. SJUK, typ. HAHA! Ska till Gårn ikväll. Hoppas det är mycke snygga killar där idag" Gårn = Ungdomsgården.
13 Januari 2oo5 Torsdag - Här gjorde jag tydligen inte ett skit, för sidan är blank :)
13 Januari 2oo6 Fredag - "Hem från Ökna. Fest hos Lollo & Kunnas"
13 Januari 2oo7 Lördag - "Crusing i Kalmar. Träffa Benny" Vem fan är Benny?
13 Januari 2oo8 Söndag"Mysdag med .........." Vem är ......?
13 Januari 2oo9 Tisdag - "09.oo Möte. 11.3o Möte. 15.3o Möte"

Åh, mitt liv är sååååå spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback