Men aj


Igår kom Mia hit. Idag har jag ont i hela kroppen.
Vi åkte pulka bakom bilen. Men det finns ingenstans att knyta repet fast i Görre (pulkan), så man fick hålla i det. Det blev sjukt tungt efter ett tag & idag kan jag knappt röra mig.
Min rygg gör galet ont & mina armar & fingrar är som spagetti. Jag känner mig ganska invalid.
Större delen av kvällen har gått åt till att tycka synd om mig själv. Detta är inte okey.

Mia påstår att jag höll om henne inatt. Det är INTE sant! Den enda jag höll om var Mårten. Mia hade ett jättehål i sina pyamasbyxor btw. Jag borde rigga en övervakningskamera till nästa gång hon kommer hit så jag ser vad hon gör med mig om nätterna.

Förresten så är det fortfarande ingen som har städat här. Däremot så är det någon som så fint & snällt har placerat en ENORM finne mitt på min haka. Inte så sexy.









Kiss kiss, bye bye




Kommentarer
Postat av: Mia

DU HÖLL VISST OM MIG! Du pressade in mig i väggen & skedade mig med din arm runt mig. Så ljug för fan inte kvinna!!!! Jag vet att du vill ha mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback