Här sitter jag & luktar toalett & dessutom så är jag kär


Jag har bytt ut mina avsminkningsservetter mot en annan sort. Dom jag hade innan hade förmågan att ge mig enormt mycket finnar (ni är skitintresserade av detta, i know). Hur som helst. Den här nya sorten jag har nu luktar precis som sånt där rengöringsmedel man har till toaletten. Jag sitter alltså här och luktar toalett i ansiktet nu. Känns inte så överdrivet fresh, men bara jag slipper dessa finnar så kan jag stå ut med lukten. Jag ser alltså ut som en 16åring i ansiktet nu. Jävligt mycket INTE okey.



Sen måste jag även berätta en annan sak.
Jag är kär !
Det är sant. Jag är helt totalt förälskad. Tyvärr är det en olycklig kärlek, då det aldrig kommer att kunna bli vi.
Min kärlek är en hemlös vovve som just nu bor hos Réneé ett par dagar medans uppfödaren till henne försöker lista ut vad han ska göra med henne. Jag befarar det värsta :(
Anledningen till att hon är hemlös är för att dom som först köpte henne av uppfödaren var ett gäng pundare som hade henne instängd i deras pundarkvart och inte tog hand om henne för 5 öre. Nu har dom lämnat tillbaka henne till uppfödaren, men han kan inte behålla henne då han redan har flera hundar.
Hon är 1 år och totalt odresserad. Ursnäll och alldeles jättemysig dock.
Kunde jag så skulle jag låta henne flytta in hos mig och bli min älskade.

Midori






Buhuu :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback