In my head


1.  Hur tänker man när man åker & tvättar bilen på Clean Car för att få bort isen när det är -9 grader ute?
2.  Vi diskuterade vilket ord som man ska använda om man måste välja ett. Valet stod mellan stjärt & röv. Jag valde stjärt. Det gjorde inte Réneé. Min motivation var att jag inte skulle vilja säga till tex ett barn att "om du inte är snäll får du smisk på röven". Eller "på små barn tar man tempen i röven". Eller "glöm inte att torka dig ordentligt i röven" osv osv. Det låter bara jättefel för mig. Réneé tyckte att stjärt var ett fult ord, så hon valde röv.
3.  Hur kan man få för sig att ringa från privat nr EN signal & sedan skicka sms 15 min senare & fråga varför man inte ringer upp. Hur FAN ska jag veta vem som ringt?
4.  Varför är det så jävla otacksamt att tvätta speglar? Hur länge som helst stod jag idag & tvättade mina jävlar speglar i rummet & på toan. Nu när jag gick in där så är det likförbannat fläckar på spegeljäveln.
5.  Varför måste folk glo så förbannat? Idag tex satt jag & Réneé på ett fik & fikade. Bakom Réneé sitter 3 gubbar som jag nog skulle vilja kalla för alkisar (med tanke på uteseende & stank alltså). Den ena satt & stirrade på mig hela tiden. Han släppte inte blicken alltså. Har jag något mellan tänderna? Har jag något i håret? Har jag bajs i ansiktet? Efter att ha frågat ut Réneé & försäkrat mig om att allt såg ut som vanligt så försöker jag koppla bort att han glor på mig. Det funkar såklart inte. Jag glor tillbaka & då ler han. Varför i helvete ler han? Tillslut fick vi lov att gå därifrån då jag kände att utbrottet var nära. ANUS på dig gubbjävel, du förstörde min fika!
6.  Varför känns det som att ingen förstår hur arg man är egentligen om man inte svär? Det är likadant med smilisar. Om jag inte gör smilisar så får jag för mig att folk kanske tror att jag är sur. Ska det verkligen vara så?
7.  Vad är det för fel på mitt högra öga? Det rinner hela tiden. Det har runnit i flera veckor nu. Det ser fan inte klokt ut. Sminket kletar ut sig & jag blir röd & irriterad runtom. Ska jag behöva peta ut skiten eller?
8.  Varför ser man ut som HejKomOchHjälpMig när man går där det är halt? Det tänkte jag på när jag & Réneé var i Södertälje idag & gick förbi en massa fönster utanför fik där folk satt & såg på alla som gick förbi därute. Man går ju som en apa & det måste ju se skitkul ut. Hade jag sett mig själv så hade jag garvat.
9.  Varför är det så jobbigt att komma på en punkt 9? Man kan ju inte sluta på nr 8, för det känns fel.
10.  Varför tycks jag helt plötsligt ha hål i ALLA mina strumpor? Är det strumpmonstret som är i farten?

Sådärja, nu känns det bättre efter att ha delat med mig av mina funderingar.


Idag har jag varit på ungdomsmottagningen & testat mig för Hiv & hepatit. Sånt som man nästan aldrig tänker på att man kan få. Inte bara genom sex alltså. Förstå hur många som går & bär på det utan att veta om det själva?
Nu får jag vänta i ca 2 veckor innan jag får provsvaren & under dom 2 veckorna så får jag inte ha sex. Men jag menar.. När fan hade jag sex sist liksom? Jag kan nog vänta 2 veckor till.
Det gick bra iaf. Jag är inte direkt spruträdd. Det ända jobbiga är att folk alltid tycks vilja ta blodprover från höger arm, vilket är ganska jobbigt. För det första så får jag alltid sitta & spänna handen i evigheter innan venen vill synas. På andra armen syns den typ hela tiden. För det andra så blir jag av någon anledning typ förlamad i armen i ca 20 min efter sprutan tagits. Eller förlamad bli jag ju inte. Fan vad jag överdriver. Men armen blir skitklen liksom. Kändes ju skitfult att åka därifrån sen & behöva både styra & växla med vänsterarmen. Himla omständigt. Tur att jag är så cool att jag pallar sånna motgångar. För att stödja punkt nr 6 så måste jag nu göra en smiley bara för att ni ska förstå att jag inte är fullt seriöst när jag skriver att jag är cool. Inte för att jag inte är cool, utan för att man låter så självgod när man säger att man själv är cool. Komplicerat det där. :) Så, nu känns det bättre.

Sen vill jag utdela en belöning på 20 vita hästar till den som städar mitt rum. Nej, jag har inte 20 vita hästar. Jag råkade bara titta på Bröderna Lejonhjärta för några veckor sedan. Hade jag haft 20 vita hästar så hade jag jag nog inte gett bort dom. Möjligtvis skänkt ett par stycken till någon för att den personen skulle hålla de andra hästarna vita & rena.

Jag pratar så mycket strunt idag känner jag. Kan ingen få tyst på mig?




STJÄRT!





Kommentarer
Postat av: Mia

Malin, du är fan störd i huvudet! Eller kanske inte lika störd som den presonen som tvättar sin bil själv i nio minusgrader :P hahahah.

Postat av: Kim

Tack så mycket! :)

2010-01-27 @ 12:41:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Jon-as

håller med Mia... ;)

2010-01-27 @ 12:52:40
Postat av: Mia

Snorren? Tack för den hängpungen <3

2010-01-27 @ 18:43:23
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback