Sexuellt antastad?



Mia kom hit igår. Vi lekte med Sigge & träffade div folk i "Slöddetälyeah". Lyssnade på usla skämt & höll på att bli överkörda på macken.

I morse när vi vaknade så var min pyamas uppknäppt & Mia hade handen innanför sina pyamasbyxor.
Har hon taffsat på mig när jag sov? Har hon försökt att klä av mig? Är hon tänd på mig? Vill hon ha mig?
Frågorna är många & kvinnan vägrar svara..

Vi har slöat större delen av dagen. Ja okey då, hela dagen. Mia har spöat Mårten, Mårten har spöat Mia, Mia har spöat mig, jag har spöat Mia osv osv. Vi har spelat in pinsamma videos & hackat grönsaker till taccos. Mia hackade lök med skidglasögon & sen åt vi tills vi dog. Typ.
Shit, jag hittar verkligen ingen inspiration alls till att skriva här.

Jag kastar upp lite bilder iaf. På Mia. Jag fastnar inte på bild.
HAHA!
Ja, jag ljuger. Klart som fan att jag ska kasta in lite egobilder från veckan också.
Vad fan tror ni om mig va? :)


Detta ÄR kärlek. det kanske inte ser ut så på honom, men det är det, okey?!


Ni älskar mitt ego, eller hur ;)


Mia lagar mat i pyamas, raggtofflor & skidglasögon. Sexy!


Mia hackar lök utan rinn i ögonen :p


Otto vinkar till Jonas med bakfoten :)




Såååå..


Kiss kiss, bye bye



Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka otroligt schexiga bilder. Speciellt helkroppsbilden på mig när jag har värsta pyamashänget :p HAHA!

Postat av: Jon-as

Klart hon vill ha dig! Behöver du ens fråga henne om det? ;)

2010-01-23 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback